God

Hoeveel kennis draag jij met je mee ?
BUTTON_POST_REPLY
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot
BerichtenCOLON 19567
GeregistreerdCOLON zo dec 21, 2003 20:14
WoonplaatsCOLON Absurdistan

God

Bericht door bambam » za nov 17, 2007 22:18

Wat weet ik eigenlijk van God, als ik eerlijk ben behoorlijk veel terwijl ik hem nooit in levende lijve ontmoet heb.

Toch zijn er mensen die beweren iedere week met hem te klaverjassen of zelfs mensen die beweren dat ze hem horen spreken.

Er zijn mensen die zeggen "je moet leven naar God's woord" maar ik heb God nog nooit een woord horen zeggen en ik heb toch een scherp gehoor.

Dus waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gedaan dat God niet tegen mij praat en zelfs niet op mijn chatbox zit.

God schijnt een man te zijn, maar niet van erotiek te houden, tenminste als we de paus mogen geloven.

God is een oude wijze vent die zelf geen geloof heeft dus snap ik ook niet dat anderen zo in hem geloven. God is tevens vastgoedmakelaar want God heeft veel huizen. De concierge van God's huizen heet de pastoor of dominee.

God schijnt ook een achternaam te hebben, als ik me niet vergis is dat verdomme.

God heeft maar een zoon, dat is Jezus, maar volgens anderen is God onze vader en woont hij in de hemel. Wat dan weer heel erg zonde is van al het vastgoed wat hij op aarde heeft als hij er toch nooit woont.
Wie kaatst ..... kan de bam verwachten

Matisha
Just smile and say Yes Mistress
Just smile and say Yes Mistress
BerichtenCOLON 14586
GeregistreerdCOLON wo maart 02, 2005 20:42
WoonplaatsCOLON Ik woon op dit forum, in mijn huisje van spaghetti.

Bericht door Matisha » za nov 17, 2007 23:05

God is de hoofdpersoon in een wereldwijd bekend sprookje dat aanleiding geeft tot massagekte, haat en bekrompenheid.
The end.
Afbeelding

The Sentinel
Vandaag is de beste dag van het jaar
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON wo dec 14, 2005 16:33
CONTACTCOLON

Bericht door The Sentinel » di nov 20, 2007 20:31

Of God wel of niet bestaat, daar kan ik geen oordeel over geven, ik kan niet bewijzen dat God niet bestaat, maar ook niet dat God wel bestaat.

Wat mij in ieder geval wel tegenstaat is dat er in de afgelopen eeuwen al heel wat mensen in naam van God zijn vermoord, en dat dit ook tot op de dag van vandaag gewoon doorgaat. Ik vraag me wel eens af wat er met de wereld zou gebeuren als wij wel voor 100% te weten komen of God wel of niet bestaat, welke optie zou het beste zijn voor de mensheid ?

Ice
Loempiamonster
Loempiamonster
BerichtenCOLON 9460
GeregistreerdCOLON do jun 02, 2005 08:29
WoonplaatsCOLON Bananendoos onder de brug

Bericht door Ice » di nov 20, 2007 21:52

Matisha schreefColonGod is de hoofdpersoon in een wereldwijd bekend sprookje dat aanleiding geeft tot massagekte, haat en bekrompenheid.
The end.

what she said!
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY