Dilemma!

Nog wat meegemaakt ?
BUTTON_POST_REPLY
Sanne
De leraren noemde mij altijd kop dicht
BerichtenCOLON 591
GeregistreerdCOLON wo mei 14, 2008 08:29
WoonplaatsCOLON Om de hoek.

Dilemma!

Bericht door Sanne » za nov 22, 2008 22:10

Ik MOET even mijn hart luchten, dus bij deze.

Vorige week had ik een feest van een vriend (ja, Tish, dé scharrel) en daar "belande" ik bij een jongen, die ik al vaag kende, op schoot.
Het werd heeeeel gezellig en aan het einde van de avond is er ook gezoend.
Allemaal leuk en aardig dus.
Toen zondag: he-le-maal kriebels, ik vond hem leuk. Maar ik sprak m telkens maar niet, hij was niet op msn, ik had geen nummer en ik was te laf om een vriend van hem aan te spreken.
Dinsdag: Toen ik de vriend uiteindelijk toch "toevallig" sprak, zei hij: " Je denkt toch niet dat ie je leuk vindt he??". Hieruit maakte ik op dat dat dus niet het geval was en ik raakte in een diepe dip. Jankbuien tot hier an klazienaveen (vraag me niet waar het ligt) en zwelgen in zelfmedelijden.
Toen sprak ik hém op msn. Hij reageerde traag, en het gesprek was niet echt boeiend. Het was dus echt over, het werd niks.

Donderdag: Mijn beste vriendin belde me op. Of ik vrijdag kwam chillen met de groep, en mijn "scharrel" zou ook komen. Oooooooooh god, nu begon ik weer te stressen.

Vrijdag: We gingen chillen, en hij zou niet komen. Opluchting en teleurstelling tegelijkertijd. Maar, veel tijd om teleurgesteld te zijn had ik niet: het was suuuuuuuuuuupergezellig, ook zonder hem. Gezien het hondeweer besloten we een cafeetje te bezoeken. Een vriend van mij belt met de scharrel en zegt waar we heen gaan: hij komt ook.

We zitten in het cafe, gezellig met een biertje en sigaretje erbij te klessebessen. Het komt binnen. Negeeeeeeeeeeeertme volledig, ik ga onverstoorbaar verder met het gesprek dat ik aan het voeren was voordat hij binnen kwam. Hij gaat met zijn vrienden aan een andere tafel zitten. Nou, mij best dan. Zoals een vriendin van me smste: Wat een asshole! Neeeeeeext.
Ik moet naar de wc. En waar moet ik langs als ik naar de wc moet? Juist je raad het al; zijn tafeltje. Ik vraag of mijn vriendin meegaat. De toiletruimte is koud en mijn vriendin gaat buiten staan, bij hem. Ik ben klaar op de wc en loop naar hen toe. Zeg hoi. Krijg een vage blik terug. Nou issie helemaaaaal mooi! Krijg het rambam.

Ga terug naar de tafel, mijn vriendin blijft nog even staan. Intussen wordt het gezellig met een andere vriend, ik heb ijskoude handen en hij warmt ze op. Vrij onschuldig, toch?
Vriendin komt terug aan de tafel en vertelt wat ze heeft gehoord: Hij doet zo vreemd omdat hij zogenaamde verhalen over mij heeft gehoord die nou op zn zachtst gezegd niet positief zijn. Dat verklaart een heleboel.
Maar, eigenwijs als ik ben, ik negeer het en maak het gezellig met die vriend (die overigens op het feest van de vorige week de flow van mijn vriendin was).
De avond was zeer geslaagd en ik loop, nog steeds hand in hand met de andere vriend, naar buiten.
Mijn vrienden en hij brengen me naar het station waar ik opgehaald word. Zijn ene hand in de mijne, de andere in mijn kontzak (oeps!).
Mijn taxi komt en ik zeg gedag: kus op de mond, net als bij de anderen.

De volgende dag, vandaag dus.
Een vriend van me vertelt me dat de scharrel beledigd en teleurgesteld naar hem smste op de avond van onheil. Dat ik hem negeerde en dat ik nu opeens hand in hand en close liep met een ander.
WAT?!
Hij negeerde MIJ, ik niet hem! Hij deed lullig, ik reageerde er op door niet op hem te letten en er een gezellige avond van te maken.
De vriend vertelt ook dat meneer dacht dat ik hém niet leuk vond, terwijl ik dus hetzelfde van hem dacht.

Verwarring.

Smsje van vriendin: Ze vond het niet zo flex dat ik met haar flow zat die avond daarvoor.
Nóg meer kopzorgen.

De jongen waar ik de vorige avond zo gezellig mee was geweest hoort mijn gejammer aan. Een van mijn opmerkingen: "Dus weer eens een van mijn domme fouten. Die schijn ik wel vaker te maken, dus ik kijk er niet meer van op." Hij reageert: "Was met mij dan ook een domme fout?".
Ik sta met mijn mond vol tanden. He? Er was toch niks gebeurd.. Maar hij blijkt het echt te menen. Hij vond het heel gezellig met mij, en als ik langer was gebleven had er volgens hem wel iets gebeurd. Oh, okeeeee.

De andere vriend en nog een vriendin van school adviseren me om de scharrel van vorige week te smsen. Ik twijfel. Ik weet niet eens zeker of hij écht wat in me zag en of hij het wel meende. En hoe hij er op zou reageren.

Dus; dilemmaaaaaaa!
Wat moet ik doen jongens? :(
(:

bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot
BerichtenCOLON 19567
GeregistreerdCOLON zo dec 21, 2003 20:14
WoonplaatsCOLON Absurdistan

Bericht door bambam » zo nov 23, 2008 09:09

Misschien een goed gesprek met de persoon die je wel leuk vind en kijken of je een 'hernieuwde' start kan maken ?
Wie kaatst ..... kan de bam verwachten

Sanne
BerichtenCOLON 591

Bericht door Sanne » zo nov 23, 2008 11:53

Ik weet dus niet wie ik wel leuk vind..

En het punt is, als dat die jongen is waarmee ik hand in hand liep, kan ik wel eens een heeeeeeel groot probleem hebben met mijn beste vriendin..
Aan de andere kant is hij juist wel degene die reageert op msn, en ook gelijk, en ook nog eerlijk zegt over wat hij vind van de hele situatie..

btw; CELEBRATION! 500 posts 8)
(:

Sanne
BerichtenCOLON 591

Bericht door Sanne » zo nov 23, 2008 21:01

En hij is ook degene die een player blijkt te zijn.

En de ander is boos op me.
Nou lekker dan.
(:

bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot
BerichtenCOLON 19567
GeregistreerdCOLON zo dec 21, 2003 20:14
WoonplaatsCOLON Absurdistan

Bericht door bambam » ma nov 24, 2008 18:53

Ik ben nu even het draadje kwijt
Wie kaatst ..... kan de bam verwachten

Sanne
BerichtenCOLON 591

Bericht door Sanne » ma nov 24, 2008 18:56

Hahaha de jongen die boos had gesmst dat ik bij een ander zat, is boos op me. Heel erg.

En die jongen waar ik bij zat is een player.

Snappie? :P
(:

BUTTON_POST_REPLY