Oud en Nieuw 2005/2006

Deel je foto's met je forumfamilie

Oud en Nieuw 2005/2006

Berichtdoor Matisha » zo jan 01, 2006 19:53

Jaaaaaa, een topic voor de heerlijk kneuterige familiekiekjes van de afgelopen jaarwisseling!

Ik vierde dit jaar oud en nieuw met de meest lieve, schattige, sterke, geweldige mensen: mijn oma en opa!
Ze zijn hier een week geweest, ook met kerst. Heel bijzonder, want het gaat erg slecht met mijn oma.
Het was een hele gezellige week (soms ietwat vermoeiend, omdat mijn lieve oma een ook nog eens beetje dement aan het worden is, maar verder perfect).
Bij ons is het traditie dat mijn opa, samen met mijn moeder, de oliebollen bakt. Die zijn gewoon het lekkerst! En mijn oma en ik treffen dan de voorbereidingen.

Zie hier mijn opa, die ondanks dat hij druk in de weer was met het oliebollenbeslag, toch wel even stoer wilde poseren (is het geen geweldige vent?!):
Afbeelding

Mijn oma, druk bezig met de appeltjes:
Afbeelding

En natuurlijk mijn scheetje Ishtar, die zijn liefste blik op zet, in de hoop op wat appelschilletjes (waar hij gek op is, en waarvan hij ook wel weet dat hij ze krijgt omdat ik zwicht voor die blik):
Afbeelding

Van het vuurwerk heb ik nog een paar fotootjes, die staan bij de photo challenge.
Afbeelding
Matisha
Just smile and say Yes Mistress

Woonplaats: Ik woon op dit forum, in mijn huisje van spaghetti.

Oud en Nieuw 2005/2006

Advertentie

Advertentie

Berichtdoor bambam » zo jan 01, 2006 20:11

Leuke foto's :D
Wie kaatst ..... kan de bam verwachten
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Berichtdoor Matisha » zo jan 01, 2006 20:14

Thx! :)
Afbeelding
Matisha

Berichtdoor katje » zo jan 01, 2006 21:01

ziet er gezellig uit , *is jaloers*
Afbeelding
katje
Bijt me dan als je kan

Berichtdoor Matisha » ma jan 02, 2006 12:09

Je hoeft niet jaloers te zijn hoor katje, maar idd het was erg gezellig. :)
Afbeelding
Matisha

Re: Oud en Nieuw 2005/2006

Berichtdoor marcel1982 » zo jan 28, 2007 15:59

Matisha schreef:Jaaaaaa, een topic voor de heerlijk kneuterige familiekiekjes van de afgelopen jaarwisseling!

Ik vierde dit jaar oud en nieuw met de meest lieve, schattige, sterke, geweldige mensen: mijn oma en opa!
Ze zijn hier een week geweest, ook met kerst. Heel bijzonder, want het gaat erg slecht met mijn oma.
Het was een hele gezellige week (soms ietwat vermoeiend, omdat mijn lieve oma een ook nog eens beetje dement aan het worden is, maar verder perfect).
Bij ons is het traditie dat mijn opa, samen met mijn moeder, de oliebollen bakt. Die zijn gewoon het lekkerst! En mijn oma en ik treffen dan de voorbereidingen.

Zie hier mijn opa, die ondanks dat hij druk in de weer was met het oliebollenbeslag, toch wel even stoer wilde poseren (is het geen geweldige vent?!):
Afbeelding

Mijn oma, druk bezig met de appeltjes:
Afbeelding

En natuurlijk mijn scheetje Ishtar, die zijn liefste blik op zet, in de hoop op wat appelschilletjes (waar hij gek op is, en waarvan hij ook wel weet dat hij ze krijgt omdat ik zwicht voor die blik):
Afbeelding

Van het vuurwerk heb ik nog een paar fotootjes, die staan bij de photo challenge.

ahhhhhhhhhhhhhhhhh mooie hond :D:D
zoal aal wel goud komme , en ist naot vandoage den kiek'n wie aandedag wel ff,
marcel1982
Ik ben een vampier

Keer terug naar Foto topic