Kennen jullie Robbert van den Broeke?

Het is wel gewoon maar je ziet ze niet iedere dag
Helga
Forumjunkie
BerichtenCOLON 1869
GeregistreerdCOLON wo dec 07, 2005 08:02
WoonplaatsCOLON H'sum

Bericht door Helga » do dec 08, 2005 17:16

wat doe je daartegen dan? kan je ze ook aanraken kon je ze dan niet trappen ofzo??

Eucalipta
Komt hier ook al zo`n 800 jaar
BerichtenCOLON 2424
GeregistreerdCOLON wo nov 16, 2005 02:46
WoonplaatsCOLON Ik kom (bijna) overal op m`n bezem!

Bericht door Eucalipta » do dec 08, 2005 17:17

Ik geloof er niet in.
Volgens mij is het gewoon een manier om aandacht te trekken en/of geld te verdienen. Dat mensen dingen waarnemen kan best,maar dat is waarschijnlijk te verklaren door een sterk geloof in die dingen en een zuustof tekort in je hersenen.
Psychoses worden ook veroorzaakt door een zuurstoftekort in de hersenen.
En van die foto`s; trucage!
Afbeelding

Helga
Forumjunkie
BerichtenCOLON 1869
WoonplaatsCOLON H'sum

Bericht door Helga » do dec 08, 2005 17:20

ja maar hoe verklaar je dan al die verhalen hoe kom je daar dan op? (ik kijk NOOIT meer geestenfilms)

Eucalipta
BerichtenCOLON 2424

Bericht door Eucalipta » do dec 08, 2005 17:21

Matisha schreefColonEn natuurlijk zijn er ook wel dingen gebeurd waar ik echt van schrok. Zo werd ik 's nachts een keer wakker in bed, en mijn polsen werden vastgehouden. Natuurlijk was er niemand behalve ikzelf in de kamer, maar ik kon me echt niet bewegen. Toen raakte ik wel in paniek, en een tijdje later werd ik "losgelaten". En meer van dat soort dingen. Die heb ik gelukkig al heel lang niet meer meegemaakt!

Je zult het wel gedroomd hebben.
Afbeelding

Eucalipta
BerichtenCOLON 2424

Bericht door Eucalipta » do dec 08, 2005 17:22

moii schreefColonja maar hoe verklaar je dan al die verhalen hoe kom je daar dan op? (ik kijk NOOIT meer geestenfilms)

Door verhalen van andere mensen.(en je eigen fantasie)
Afbeelding

dark star
Ik heb hondsdolheid *WROEF*
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON vr nov 11, 2005 11:40
WoonplaatsCOLON medemblik
CONTACTCOLON

Bericht door dark star » do dec 08, 2005 17:24

Matisha schreefColon
dark star schreefColonik heb ook ooit zo'n webcam zitten kijken dagenlang,van een cruiseschip,en toch was ik er daar zeker van dat ik daar dingen heb gezien,brrrrrrrr heb er nog kippenvel van als ik er weer aan denk

Heb je daar geen screenshots van genomen?

dat heb ik helaas nog steeds niet onder de knie,ik heb het wel geprobeerd hoor.want als je iets zag kon je dat doen en het daar opgeven enzo en dat je dat gene wat je zag dan kon omcirkelen zodat de rest het ook kon zien wat jij had gezien.
maar ja als je niet echt handig bent met die dingen lukt dat dus niet :N ik kreeg alleen maar rare vakjes en niet het resultaat dat ik wilde hebben

Helga
Forumjunkie
BerichtenCOLON 1869
WoonplaatsCOLON H'sum

Bericht door Helga » do dec 08, 2005 17:30

Eucalipta schreefColon
Matisha schreefColonEn natuurlijk zijn er ook wel dingen gebeurd waar ik echt van schrok. Zo werd ik 's nachts een keer wakker in bed, en mijn polsen werden vastgehouden. Natuurlijk was er niemand behalve ikzelf in de kamer, maar ik kon me echt niet bewegen. Toen raakte ik wel in paniek, en een tijdje later werd ik "losgelaten". En meer van dat soort dingen. Die heb ik gelukkig al heel lang niet meer meegemaakt!

ik wil weten of het echt zo was

lucina
Waar zijn de soepstengels ?
BerichtenCOLON 3513
GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 19:45
WoonplaatsCOLON in de groentesoep

Bericht door lucina » do dec 08, 2005 17:44

wow.. ben ik eigenlijk blij dat ik geen medium ben
dan kan ik ze niet zien en kunnen zij mij niet echt veel aandoen

Helga
Forumjunkie
BerichtenCOLON 1869
WoonplaatsCOLON H'sum

Bericht door Helga » do dec 08, 2005 17:45

jah... idd ik vind het ook maar een eng idee

Matisha
Just smile and say Yes Mistress
BerichtenCOLON 14586
GeregistreerdCOLON wo maart 02, 2005 20:42
WoonplaatsCOLON Ik woon op dit forum, in mijn huisje van spaghetti.

Bericht door Matisha » vr dec 09, 2005 00:44

Eucalipta schreefColon

En bedankt. Ik weet heus wel wanneer ik wakker ben of wanneer ik slaap. Accepteer gewoon dat er meer is. Of zijn ál die miljoenen mensen met dit soort ervaringen gek in jouw ogen?
Afbeelding

Eucalipta
BerichtenCOLON 2424

Bericht door Eucalipta » vr dec 09, 2005 01:20

Matisha schreefColon
Eucalipta schreefColon

En bedankt. Ik weet heus wel wanneer ik wakker ben of wanneer ik slaap. Accepteer gewoon dat er meer is. Of zijn ál die miljoenen mensen met dit soort ervaringen gek in jouw ogen?

Ik heb niet gezegd dat je gek bent!
Soms zijn dromen zo intens,dat je dénkt dat je wakker bent.
Ik accepteer geen dingen die niet wetenschappelijk zijn getoetst.
Sommige gelovigen zeggen ook; accepteer gewoon dat god bestaat.
Afbeelding

Matisha
BerichtenCOLON 14586

Bericht door Matisha » vr dec 09, 2005 01:25

Er is al behoorlijk veel wetenschappelijk bewezen op dit gebied.
En nog even over die foto's, het is geen trucage. RTL Boulevard heeft het getest, gaven hem een nog ingepakte wegwerpcamera, hij maakte een aantal foto's, gaf direct het toestel weer terug, de redactie heeft de foto's laten ontwikkelen, en voilà.
Afbeelding

Eucalipta
BerichtenCOLON 2424

Bericht door Eucalipta » vr dec 09, 2005 01:34

Matisha schreefColonEr is al behoorlijk veel wetenschappelijk bewezen op dit gebied.
En nog even over die foto's, het is geen trucage. RTL Boulevard heeft het getest, gaven hem een nog ingepakte wegwerpcamera, hij maakte een aantal foto's, gaf direct het toestel weer terug, de redactie heeft de foto's laten ontwikkelen, en voilà.

Ik ben er niet zeker van dat RTL Boulevard niet in het complot zit.
RTL Boulevard geilt op dit soort dingen.
Pas als er door onafhankelijk onderzoek iets bewezen is,dan geloof ik het wel. Geef mij maar wat wetenschappelijke artikelen waarin feiten worden gemeldt.
Afbeelding

Matisha
BerichtenCOLON 14586

Bericht door Matisha » vr dec 09, 2005 01:38

Robbert is nog niet zo lang geleden in de openbaarheid getreden, dus er zullen nog niet veel onderzoeken zijn geweest over hem. Maar ik zal het zeker in de gaten houden.

Overigens: Toen mijn ouders en ik in die boerderij uit 1731 woonden, waren wij niet de enigen die zeer regelmatig dingen zagen en hoorden. Ik denk niet dat zowel ik, mijn ouders, én AL onze gasten in die jaren zuurstofgebrek of psychoses hadden.
Afbeelding

Eucalipta
BerichtenCOLON 2424

Bericht door Eucalipta » vr dec 09, 2005 01:46

Matisha schreefColonRobbert is nog niet zo lang geleden in de openbaarheid getreden, dus er zullen nog niet veel onderzoeken zijn geweest over hem. Maar ik zal het zeker in de gaten houden.

Overigens: Toen mijn ouders en ik in die boerderij uit 1731 woonden, waren wij niet de enigen die zeer regelmatig dingen zagen en hoorden. Ik denk niet dat zowel ik, mijn ouders, én AL onze gasten in die jaren zuurstofgebrek of psychoses hadden.

Wisten alle mensen die in die boerderij op bezoek kwamen van de dingen?
Dan is dat te verklaren door de spanning van die mensen en de onbewuste verkeerde ademhaling,waardoor een zuurstof tekort is ontstaan. En vaak komen mensen die in die dingen geloven ook bij mensen die die dingen waarnemen.
Ik denk als je iemand van de stichting scepsis uitnodigt,dat die persoon niets te zien zal krijgen.
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY