| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Doe jij wat aan Valentijnsdag ? |
| Ja, ik ga mijn vriend/vriendin verwennen |
|
25% |
[ 1 ] |
| Ja, ik ga proberen een vriend/vriendin te krijgen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Nee, ik doe niet mee |
|
75% |
[ 3 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 4 |
|
| Auteur |
Bericht |
bambam Sir Eat-a-lot

Geregistreerd op: 21 Dec 2003 Berichten: 20995 Woonplaats: Absurdistan
|
Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 09:15 Onderwerp: Valentijnsdag |
|
|
Je kan het zo gek niet verzinnen of het is commercieel uitgemolken met Valentijnsdag, een bosje bloemen is 2x zo duur, je kan chocolade kopen met je eigen gezicht erop of misschien toch maar een Valentijns sms
Doe jij wat aan Valentijnsdag ?
En zoja, dan willen we ook best wel weten wat _________________ Wie kaatst ..... kan de bam verwachten |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Matisha Just smile and say Yes Mistress

Geregistreerd op: 02 Mrt 2005 Berichten: 15668 Woonplaats: Ik woon op dit forum, in mijn huisje van spaghetti.
|
Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 10:17 Onderwerp: |
|
|
Ik doe niet mee.
Het is niet de dag der liefde, zoals wel de bedoeling is, maar de dag der commercie, zoals jij al zegt.
En nee, dat zeg ik niet alleen maar omdat ik single ben, whaha. Ik heb er nooit echt aan meegedaan, op de grappige valentijnskaartjes met Kwebbel na dan.  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Ice Loempiamonster

Geregistreerd op: 02 Jun 2005 Berichten: 10353 Woonplaats: Bananendoos onder de brug
|
|
| Terug naar boven |
|
 |
kwebbel I write for Reader's Digest

Geregistreerd op: 05 Mrt 2005 Berichten: 952 Woonplaats: kaasstad, gatenkaas-gaatje 33
|
Geplaatst: Vr Feb 08, 2008 15:21 Onderwerp: |
|
|
| Matisha schreef: | Ik doe niet mee.
Het is niet de dag der liefde, zoals wel de bedoeling is, maar de dag der commercie, zoals jij al zegt.
En nee, dat zeg ik niet alleen maar omdat ik single ben, whaha. Ik heb er nooit echt aan meegedaan, op de grappige valentijnskaartjes met Kwebbel na dan.  |
Hhihihihi ja jij probeerde mij altijd in verwarring te brengen door kaartjes te sturen en dan je handschrift te veranderen....maarja...meestal herkende ik het handschrift toch wel hahaha.
Ik doe er niet aan mee...nooit gedaan...ja een lief kaartje aan Patrick..maarja nu ie er niet meer is....geen rede om mee te doen _________________ KAAS, KAAS......hoor ik daar KAAS...wie zei daar KAAS....hierrrrrrrrrr met de KAAS |
|
| Terug naar boven |
|
 |
vleugje Ik ben een vampier

|
Geplaatst: Vr Feb 15, 2008 17:18 Onderwerp: |
|
|
Alles waar de commercie zich mee kan verrijken zal het niet laten. Ik laat me echter niet weerhouden om het uitgangspunt te hanteren. Het kan kosteloos of met weinig kosten. De machines draaien (ja, draaien m.u.v. CPU)
Echter de mensen die er geen oren naar hebben, die mmm, doe ik het niet aan hoor.  _________________ er komt altijd wel een beter moment
gegroet dus
Jodokus!! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|