Star en Killerflut maken het steeds erger

Schrijf mee met de vervolg-avonturen en/of plaats je eigen verhalen.

Berichtdoor bambam » do maart 01, 2007 18:54

En plotseling voelde ik een nieuwe draad opkomen:

Er was ooit een lief meisje, haar naam was Star en een randdebiel, zijn naam was Killerflut.

Omdat ze verschrikkelijke ouders hadden besloten ze samen de trein te pakken naar zo ver weg mogelijk. Omdat Killerflut echter niet meer geld had dan een ritje naar Nieuwerkerk waar hij Star ophaalde zat hij de rest van de reis verstopt op het verstopte toilet.

Nu is het iemand anders zijn beurt om hun trieste leven te beschrijven ;)
Eennneeh geef ze niet teveel geluk mee want de beste humor blijft toch altijd zwarte humor.
Wie kaatst ..... kan de bam verwachten
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Advertentie

Advertentie

Berichtdoor Ice » do maart 01, 2007 19:04

Omdat ze verschrikkelijke ouders hadden besloten ze samen de trein te pakken naar zo ver weg mogelijk. Omdat Killerflut echter niet meer geld had dan een ritje naar Nieuwerkerk waar hij Star ophaalde zat hij de rest van de reis verstopt op het verstopte toilet.

De lucht was echt niet te harden, en de vieze boeren van Killerflut maakte het er ook al niet beter op. Star besloot naar buiten te sluipen in de hoop wat frisse lucht op te kunnen snuiven. "Laat me erlangs" fluisterde ze tegen Killerflut. "En hoe moet ik je erlangs laten dan? het is hier superklein!" antwoordde hij
Afbeelding
Ice
Loempiamonster
Loempiamonster

Berichtdoor bambam » do maart 01, 2007 20:11

De lucht was echt niet te harden, en de vieze boeren van Killerflut maakte het er ook al niet beter op. Star besloot naar buiten te sluipen in de hoop wat frisse lucht op te kunnen snuiven. "Laat me erlangs" fluisterde ze tegen Killerflut. "En hoe moet ik je erlangs laten dan? het is hier superklein!" antwoordde hij

Als jij er nu even eerst uitgaat, dan kan ik eruit want ik heb de spaarpot van mijn verschrikkelijke gemene broertje gestolen zei Star. Kijk, ik heb wel een kaartje.

Killerflut waggelt naar buiten en hij werd direct aangesproken door de conducteur die hem en Star beschuldigd van de meest vieze zaken.

Ik weet geeneens hoe het moet moppert Killerflut tegen de conducteur maar het kwaad is al geschied, hij roept met een rooie kop in zijn portofoon om versterking en de trein mindert vaart bij treinstation Utrecht.
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Berichtdoor Ice » do maart 01, 2007 20:30

Als jij er nu even eerst uitgaat, dan kan ik eruit want ik heb de spaarpot van mijn verschrikkelijke gemene broertje gestolen zei Star. Kijk, ik heb wel een kaartje.

Killerflut waggelt naar buiten en hij werd direct aangesproken door de conducteur die hem en Star beschuldigd van de meest vieze zaken.

Ik weet geeneens hoe het moet moppert Killerflut tegen de conducteur maar het kwaad is al geschied, hij roept met een rooie kop in zijn portofoon om versterking en de trein mindert vaart bij treinstation Utrecht.

"Ah man" jankte Killerflut "kan ik niet mee op haar kaartje?" De conducteur ging nog harder schreeuwen in zn portofoon en leek op ontploffen te staan.
Afbeelding
Ice
Loempiamonster
Loempiamonster

Berichtdoor bambam » do maart 01, 2007 23:03

Er was ooit een lief meisje, haar naam was Star en een randdebiel, zijn naam was Killerflut.

"Ah man" jankte Killerflut "kan ik niet mee op haar kaartje?" De conducteur ging nog harder schreeuwen in zn portofoon en leek op ontploffen te staan.

Killerflut werd bang van die grote boze meneer met zijn stoere snor want die deed hem zo aan zijn moeder denken.

Killerflut zei "sorry hoor meneer, maar ik kan het toch ook niet helpen dat ik geen giropas van mijn moeder mag" en ook al had ik er wel een gehad. Ik weet amper hoe die apparaten van de NS werken.

Star wilde haar vriendje Killerflut troosten toen hij in tranen uitbarstte maar toen hij begon te janken en de zoute tranen op haar suede schoenen vielen duwde ze hem snel opzij. Helaas viel hij toen op schoot bij een man die met een notebook op zijn schoot zat.

Deze nogal gespierde peppillenslikker dacht geen seconde na en gaf killerflut een stoot voor zijn harses die 2 wagons verder nog te horen was.

De opgeblazen gorilla keek geschrokken naar zijn hand die snel ook opgezwollen werd. Wat had die Killerflut een harde kop zeg.

** edit heer Bam **
(Ik begin hier echt lol in te krijgen maar toch leg ik het lot van die 2 kids even in de handen van een ander anders schrijf ik nu achter elkaar het hele boek af).
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Berichtdoor Ice » wo maart 21, 2007 21:48

Je mag wel weer een stukje tiepen hoor , dan ga ik ondertussen ff denken
Afbeelding
Ice
Loempiamonster
Loempiamonster

Berichtdoor bambam » wo apr 18, 2007 21:53

* nou vooruit dan maar weer *

Hoewel de trein niet bepaald in de buurt van een station was werden Star en Killerflut eruit gezwiept door de conducteur en Killerflut kreeg nog een hollepieper van de Gorilla.

Wat moeten we nu doen blerde Killerflut terwijl de tranen over zijn wang stroomden. We lopen wel naar de volgende stad zei Star en ze gaf verliefd Killerflut een zoen op zijn voorhoofd.

Dat maakte het toch een beetje goed.

Onderweg zagen ze 4 mannen slepen met een heleboel kratten Heineken. Star werd helemaal wit want ze herkende 2 van de mannen als de bekende criminelen Cor van Zout en Willem Reetkever.

Snel dook Star achter de bosjes en ze trok Killerflut ook naar beneden.

* TOINK * Killerflut stootte zijn harses tegen het muurtje wat Star even over het hoofd had gezien van de spanning.

Dat was een leuk geluid zei Killerflut en ramde zelf zijn harses nog een paar keer tegen het muurtje.

* TOINK * * TOINK * * TOINK * * TOINK * * TOINK * * TOINK * * TOINK * * TOINK * * TOINK *

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST siste Star naar Killerflut maar het was al te laat. Cor van Zout kwam op het holle geluid af en ontdekte de 2 kids.

Hallo zei Cor van Zout en stak zijn hand uit, Argh zei Killerflut, ik heb weer zo'n hoofdpijn en Star probeerde Killerflut nog op te vangen maar hij kwam met zijn gezicht vol in een rozenstruik terecht.

Toen hij weer bij kennis kwam was het eerste wat Killerflut kon uitbrengen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW MIJN OGEN DOEN ZO'N PIJN.
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Berichtdoor bambam » wo apr 18, 2007 22:08

Cor van Zout die inmiddels besloten had om de drank te laten staan en die ouwe knar van een Heineken om te ruilen voor een vers meisjeslichaam bond Star Hogtied vast aan een boom.

Willem Reetkever was echter vriendelijk en behulpzaam. Hij pakte een pincet uit zijn EHBS (Eerste hulp bij schietpartijen) koffer en gaf deze aan Killerflut.

Killerflut zei "ik wil die rozendoorns graag uit mijn ogen halen maar ik weet amper hoe een pincet werkt".

Willem Reetkever pakte een flesje Heineken nam een paar grote slokken, gooide de rest in Killerflut zijn ogen en zei "Zo dat ontsmet je ogen wel, beter dan die kamilleethee die ze op vreemde forums aanbidden".

Willem Reetkever nam het pincet over en haalde doorn voor doorn uit Killerflut zijn ogen. Dank je wel, dank je wel en Killerflut omhelsde Willem Reetkever.

Deze 150 kilo zware liefdesbetuiging was iets teveel van het goede, Willem Reetkever greep naar zijn hart en zakte in elkaar.
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Berichtdoor Matisha » wo apr 18, 2007 22:29

Whahahaha :schater:
Afbeelding
Matisha
Just smile and say Yes Mistress
Just smile and say Yes Mistress

Woonplaats: Ik woon op dit forum, in mijn huisje van spaghetti.

Berichtdoor Ice » za sep 08, 2007 23:57

hahaha hoe gaat het verder???
Afbeelding
Ice
Loempiamonster
Loempiamonster

Berichtdoor Loempiamonsterin » za jun 28, 2008 23:01

Vertel vertel!!
Afbeelding *Mijn Fotosite :)*
Loempiamonsterin
Staat dat er nu nogsteeds ?

Berichtdoor Star » di jul 15, 2008 20:22

nou :cry:
Star
Het is hier wel gezellig

Berichtdoor bambam » wo jul 16, 2008 21:23

Ja vertel eens verder mensen, hoe gaat het met deze lieve mensen ?
bambam
Sir Eat-a-lot
Sir Eat-a-lot

Keer terug naar Vleermuisbreinkronkels